Nasza konferencja to również bogate w wiedzę praktyczną warsztaty

O warsztatach:


Wszystkie warsztaty odbędą się 20 maja 2024 (dzień przed prelekcjami). Tak jak w poprzedniej edycji, warsztaty będą realizowane w formie hybrydowej: zarówno online, jak i stacjonarnie.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się specjaliści i specjalistki różnych obszarów: badań, projektowana i UX writingu!

Pula biletów na warsztaty jest ograniczona, ale są dwa sposoby na ich zdobycie, możecie:
1/ wypełnić formularz i otrzymać bezpłatną wejściówkę (do wyczerpania biletów)
2/ zalicytować i wygrać wejściówkę w aukcji charytatywnej, z której dochód zostanie przekazany Fundacji Sarigato na tech-rozwój dzieci i młodzieży wykluczonych cyfrowo.

Licytacje znajdziesz tutaj.
Więcej o wspieraniu Fundacji Sarigato przeczytasz tutaj.

start rejestracji:
29.04, 15:00

linki do zapisów znajdziesz poniżej, pod każdym z warsztatów

Zapoznaj się z dostępnymi warsztatami:

Warsztaty: Desk Research Ninja 🥷

Miłka Cichosz

UX Team Leader, Designer and Researcher // Intent

Jako projektantka i badaczka bierze pod lupę doświadczenia użytkowników i potrzeby biznesu. Jako team liderka optymalizuje wewnętrzne procesy. Gallupowa zbieraczka - zanim przystąpi do projektowania, z zacięciem zbiera dane i insighty a następnie wnikliwie je analizuje. Pracuje przy projektach IoT w intent. Wieloletnia organizatorka WUD Trójmiasto, prelegentka Product Camp, mentorka i wykładowczyni na studiach podyplomowych UXD SWPS w Sopocie.

Ania Wilkiewicz

UX Research Expert // Intent

Badaczka i projektantka usług, z doświadczeniem produktowym i agencyjnym. Edukatorka i facylitatorka warsztatów. Obecnie pracuje w Intent, wcześniej w Allegro oraz w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Od 2016 roku prowadzi zajęcia z obszaru badań i strategii na Uniwersytecie SWPS. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp; współorganizowała konferencję WUD Trójmiasto.

Warsztaty: Jak Twój mózg robi Cię w balona, gdy pracujesz w UX? 🤔

Ula Bosak

UX Designer // Allegro

Projektantka UX z 6-letnim doświadczeniem w ecommerce i startupie produktowym. W UX najbardziej lubi pracować ze strategią produktową, w której często wykorzystuję analitykę (a w szczególności testy A/B). Pasjonuje ją tworzenie płynnych doświadczeń użytkownika, które przynoszą rezultaty.
Do świata UX dostała się po studiach geodezyjnych - stąd zna wszystkie trudy przebranżawiana się i często pomaga innym w tej wymagającej zmianie :).
Po godzinach uwielbia aktywność fizyczną, szczególnie jogę i narciarstwo. Gdy tylko może zamyka kompa i wychodzi poruszać się na na świeżym powietrzu.

Maciek Pikuła

UX Designer // Allegro

Pierwszą stronę internetową postawił już w podstawówce i dostał za nią szóstkę z informatyki. Huh, co to był za projekt i interesariusze! 🤓

Pracował na każdym etapie procesu: od rozkminy, po wdrożenie. Najbardziej lubi przeobrażać zlepki danych w uporządkowane struktury. To jak sudoku i puzzle razem wzięte! 🧩 Na Allegro patrzy oczami Sprzedających i dba o ich interesy już prawie od dwóch lat.

Warsztaty: Wszystko, o wszystkich, na wczoraj? 👑

Lidia Zaręba

Senior UX Researcher // Allegro

W Allegro bada doświadczenia kupujących i sprzedających związane z dostawami. W branży badawczej od 9 lat. Pracowała zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w działach badawczych Philips Polska i domu mediowego Mindshare.

Justyna Woźniak

UX Researcher // Allegro

Z wykształcenia psycholog, z doświadczenia badacz z wieloletnim stażem. Na ścieżkę badawczą skierowała ją ciekawość i chęć odkrywania. Swoje umiejętności nabywała pracując agencyjnie i produktowo, realizując badania lokalne i międzynarodowe (np. w USA, RPA, Indonezji). W Allegro od 2022 r., gdzie oprócz pracy badawczej w obszarze logistyki, współtworzy różne inicjatywy, m.in. Accessibility Festival czy projekt pro bono dla dzieci DajeMy Szansę.

Warsztaty: Psychologia poznawcza w UX 🧠

Katarzyna Kubalska

Senior UX Designer // Allegro

Projektantka UX o zapleczu kognitywistycznym. Projektuje od 8 lat, w Allegro od 4,5 roku dba o to aby użytkownicy sprawnie i bez problemów znajdowali to, czego szukają. W przeszłości organizowała wydarzenia Ladies that UX Warsaw, prowadziła kursy UXowe min. na UW oraz dla społeczności Koło Programistek Miejskich. Po godzinach maluje, rysuje i spędza czas wolny wypatrując ptaków.

Anna Wróblewska

UX Designer // Allegro

Od 2020 roku w Allegro projektuje użyteczne rozwiązania dla kupujących na etapie selekcji i decyzji. Jej projekty powstają w oparciu o wnioski z badań i analiz. Dobrze bawi się zbierając dane, łącząc kropki i weryfikując hipotezy testami A/B. Bardzo ceni sobie bliską współpracę w zespole produktowym, dzięki której możliwe jest spojrzenie na projekt z wielu perspektyw.

Warsztaty: Sprawdź, jakie znaczenie ma język! 🖋

Hanna Bielerzewska

Senior UX Writerka // Allegro

Z wykształcenia kulturoznawczyni, dziennikarka i projektantka usług, a z zawodu UX Writerka. Uważa, że czytelność usług jest ważniejsza od efektu „wow”. Wierzy, że spójniki mają znaczenie i mogą zmienić świat. W Allegro trzyma rękę na pulsie, gdy mowa o Tonie Głosu i dostępnej komunikacji. Uwielbia poznawać inne perspektywy. Przed Allegro projektowała treści m.in. dla tych marek: Santander, ING, Visa, TEB, PMI Polska, Phillips, Delipop, Euro.

Warsztaty: Jak tworzyć zabójczo dobre treści, czyli co pisanie kryminałów ma wspólnego z UX Writingiem 📚

Magdalena Szydeł

Senior UX Writerka // Allegro

Kobieta w technologii.
Polonistka w korporacji.
UX Writerka w Allegro.
Autorka dwóch powieści kryminalnych o złych miastach.
W wolnych chwilach, których nie ma, wykleja kolaże, remontuje domek holenderski i myśli o trzeciej książce.

Warsztaty: We need to go deeper 🎒

Piotr Kaluba

UX Researcher // Allegro

Piotr to socjolog i badacz, przekształcił swoją karierę od ankietera po UX Researchera. Jako niezależny konsultant przez wiele lat, skoncentrował się na badaniach UX, specjalizując się w badaniach eksploracyjnych i customer insights. Jego pasja to badania eksploracyjne na etapie discovery. Piotr oferuje pomoc na każdym etapie badania, szczególnie w planowaniu i przeprowadzaniu badań jakościowych. Z jego doświadczeniem i niepodzielnym optymizmem z chęcią udzieli Ci cennego wsparcia w zakresie prowadzenia badań.

Warsztaty: Żelazne metryki użyteczności 🔧

Krzysztof Jarocki

UX Researcher // Allegro

Socjolog, badacz UX. Przygodę w Allegro rozpoczął od tworzenia narzędzi dla sprzedających by następnie zaangażować się w pracę nad optymalizacją i tworzeniem deklaratywnych metryk satysfakcji użytkowników. W ramach codziennych obowiązków łączy dane analityczne z informacjami zebranymi za pomocą sondaży. Obszary, których nie obejmują dane ilościowe, uzupełnia na podstawie badań jakościowych. Tak zdobyte wielowymiarowe zrozumienie perspektywy użytkowników umożliwia mu efektywną pracę nad procesami optymalizacji metryk.

Jak zgłosić się do udziału w warsztatach?


Zapisy wystartują już wkrótce! Zarejestruj się na konferencję online - na Twojego mejla wpadnie link do zapisów. Rejestracja jest darmowa.

start rejestracji:
29.04, 15:00

linki do zapisów znajdziesz powyżej, pod każdym z warsztatów


Pula biletów na warsztaty jest ograniczona, ale są dwa sposoby na ich zdobycie, możecie:
1/ wypełnić formularz i otrzymać bezpłatną wejściówkę (do wyczerpania biletów)
2/ zalicytować i wygrać wejściówkę w aukcji charytatywnej, z której dochód zostanie przekazany Fundacji Sarigato na tech-rozwój dzieci i młodzieży wykluczonych cyfrowo.

Licytacje znajdziesz tutaj.

Więcej o wspieraniu Fundacji Sarigato przeczytasz tutaj.

tutaj