Psycholożka, terapeutka i badaczka. Od zawsze ciekawił ją człowiek. Lubi o nim myśleć, jako mikro-systemie, w którym znajduje się całe bogactwo życia, historii, trosk i radości. Ze światem UX związana ponad 7 lat. Na co dzień odpowiada za procesy badawcze i roadmapę badań. Dodatkowo warsztatuje i mentoruje. Uwielbia kreatywnie modyfikować dobrze już znane metody badawcze.
Badaczka jakościowa, ale w jej CV zapisało się także doświadczenie fizjoterapeutyczne w pracy z dziećmi. To czego niezmiennie potrzebuje w swojej pracy, to kontakt z drugim człowiekiem i docieranie do jego potrzeb. Walczy, aby badania nie sprowadzały się jedynie do testów użyteczności. Uwielbia brać udział w Design Sprintach oraz sesjach Design Critique. W wolnej chwili eksploruje dalekie zakątki świata lub wyżywa się fizycznie na korcie i stoku.
Z user experience związany jest od ponad 5 lat. W tym czasie zdobył doświadczenie w pracy dla największych podmiotów w branżach fintech, e-commerce oraz gamingowej. Na co dzień, jako Senior UX Researcher w Future Mind specjalizuje się w jakościowych technikach badawczych oraz stara się je łączyć z metodami ilościowymi i eksperckimi w celu optymalizacji i wsparcia prac zespołów projektowych i doradczych.
Doświadczony Product Designer skupiony na budowaniu produktów opartych na realnych potrzebach użytkowników, które jednocześnie realizują cele biznesowe. W Grupie Pracuj współtworzy rozwiązania zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców. Absolwent studiów podyplomowych Startup Excellence, zwolennik holistycznego spojrzenia na doświadczenia klienta, które wykraczają poza produkt.
Socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przez wiele lat pracowała jako badacz ilościowy w agencjach badawczych. Od 2017 zajmuje się analityką i badaniami produktów online.
Od 2020 w OLX Group. Najpierw jako business analytics manager, gdzie wraz ze swoim zespołem wspierała decyzje strategiczne i codzienne działania opercyjne serwisu Fixly. Obecnie Lead Product Analyst w zespole badań ilościowych. Zajmuje się zarówno konsultowaniem różnorodnych projektów badawczych i analitycznych, jak i samodzielnymi projektami, m.in tworzeniem systemu do automatycznego kodowania opinii użytkowników przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Projektant, badacz, organizator procesów badawczo-projektowych oraz zespołów projektowych. Aktywny twórca i propagator innowacji w wykorzystaniu nowych technologii w różnych sektorach rynku.
Od 15 lat współpracuje z czołowymi światowymi korporacjami (Coca Cola, Mastercard, DHL i wiele innych), jednostkami publicznymi (MPiT, MR, MFIPR, MC, CEZ/CSIOZ, m.st. Warszawa, książę Michael of Liechtenstein), systemami akceleracyjnymi (mentor Google LaunchPad, HugeThing, GovTech).
Znany mówca konferencji branżowych: UX Poland, Product Camp, World Usability Day, Forum IAB, Mobile Trends, MedMeetsTech. Gość podcastów nietylko.design, Apploads, InTalks. Cytowany przez Puls Biznesu, Media&Marketing, Interaktywnie, Gazeta Lekarska i wiele więcej.
Badacz UX z psychologicznym wykształceniem. W Allegro zaczynał w 2019 roku od stażu, a od kilku lat specjalizuje się w badaniach międzynarodowych. Uważa się za entuzjastę badań jakościowych z zacięciem analitycznym. Jego zespół twierdzi, że dla Maksa nie ma rzeczy niemożliwych - pytanie tylko, na kiedy. Jest otwarty na nowe perspektywy, nawet kiedy wywracają jego sposób myślenia o 180 stopni. Znany ze swojego zamiłowania do zwierząt i memów.
Badaczka i projektantka usług, wcześniej związana z projektowaniem doświadczeń pracowników. W COI odpowiada za sekcję realizującą badania związane m.in. z systemem rejestrów państwowych, Profilem Zaufanym czy dostępnością cyfrową. Interesuje się inkluzywnością w pracy i projektowaniu i lubi rozmawiać. Uczy się na zielarkę i w wolnych chwilach zbiera grzyby i dzikie rośliny w warmińskich lasach.
Socjolożka, w branży badawczej od 2012 roku. Zaczynała od badań ilościowych w branży finansowej. W badaniach UX najbardziej lubi poczucie misji, wierzy, że dzięki pracy badaczek i badaczy rzeczy stają się prostsze i bardziej użyteczne :). W Allegro opiekuje się na przykład badaniami zielonych automatów paczkowych One Box.
Product Designer z wieloletnim doświadczeniem w UX. W Grupie Pracuj, jako lider zespołu projektantów i badaczy, tworzy serwis dla branży IT – the:protocol. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w projektach kulturalnych w Narodowym Instytucie Audiowizualnym. Jego korzenie zawodowe sięgają branży wydawniczej. W wielokrotnie nagradzanym Biurze Literackim, oprócz pracy nad typografią książek, miał okazję projektować strony internetowe w… Excelu.
Ekspert z ponad 12-letnim doświadczeniem w pracy badawczej i analitycznej. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu procesów badawczych, badaniach CX/UX i badaniach produktowych. Obecnie jako Lead UX Researcher w Future Mind czuwa nad merytoryczną stroną projektów badawczo-doradczych oraz stara się wspierać klientów w budowaniu tożsamości organizacji opartej na wiedzy o użytkownikach.
W Allegro zajmuje się badaniami rozwiązań dla kupujących, w tym usługą Allegro Pay. Ma wrodzoną zdolność do zbierania i organizowania wszystkiego, od spostrzeżeń badawczych po pliki dokumentów. Wierzy, że zawsze jest czas i miejsce na zadanie kolejnych pytań.
W COI pracuje aktualnie przy badaniach osób z niepełnosprawnościami, systemach rejestrów państwowych i ePłatnościach. Interesuje się badaniami mieszanymi, technikami dzienniczkowymi oraz narzędziami analitycznymi CAQDAS. Autor trzech książek, organizator ogólnopolskich konkursów pamiętnikarskich. W wolnym czasie szwenda się po górach, słucha techno i zajada się arbuzami.
Specjalizuje się w projektowaniu interfejsów i tworzeniu niezapomnianych doświadczeń użytkownika. Absolwentka kierunku "Badania UX", wykorzystuje zdobytą wiedzę między innymi podczas przeprowadzania audytów badawczych oraz badań użyteczności produktów cyfrowych. Jej doświadczenie obejmuje projektowanie doświadczeń użytkowników dla różnych przedsiębiorstw i branż takich jak bankowość, FMCG, e-commerce a także tworzenie stron wizerunkowych.
W badania UX uwikłany od 2019 roku. Pracował w korporacjach i agencji badawczej. Prowadził projekty badawcze na krakowskim AGH, gdzie aktualnie wykłada przekazując wiedzę z badań UX. Badał produkty z dziedzin: VR, IoT, smart home, bankowość, e-commerce, health care oraz administracja publiczna. Współautor trzech publikacji naukowych na temat badań VR. Absolwent Informatyki Społecznej na krakowskim AGH. W Allegro pracuje od 2022 roku.
Badaczka, wykładowczyni i edukatorka w zakresie projektowania dla neuroróżnorodności, od niedawna także projektantka innowacji w Huge Thing. Często prowadzi badania wykorzystując metody etnograficzne i lingwistyczne oraz uwielbia triangulację metod celem osiągnięcia możliwie kompleksowej perspektywy. Poza tym joginka, psia mama i autorka kolaży digitalowych.
Obecnie badaczka i projektantka usług. Kiedyś dziennikarka. Od zawsze zainteresowana ludźmi i ich historiami. Zawody wyuczone: filozofka i psycholożka. Zamiast psychologii klinicznej wybrała psychologię twórczości, uwielbia szaleństwo generowania pomysłów. W Allegro zajmuje się doświadczeniami związanymi z dostawami i poszukiwaniem zrównoważonych rozwiązań. Po pracy prowadzi zajęcia na podyplomówce "Badania UX” lub włóczy się po górach.
Product Manager/Product Owner z 10-letnim doświadczeniem w swataniu technologii i biznesu. Zainaugurowała badania UX w swoich organizacjach. Ekspert we wprowadzaniu aplikacji mobilnych na międzynarodowe rynki. Zna biegle 4 języki obce, co chętnie wykorzystuje w pracy nad rozwojem produktów, dostosowując je do potrzeb użytkowników z różnych kultur.
W Allegro dostarcza wiedzę na temat kupujących, poprawiając doświadczenie użytkowników platformy w obszarze E-Grocery oraz Allegro Lokalnie. Jest życiową wiercipiętą. Zarówno prywatnie, jak i zawodowo - żyje, gdy odkrywa i doświadcza czegoś nowego. Uwielbia różne formy aktywności: od jazdy na dwóch kółkach, przez podniebne podróże, do eksploracji zachowań użytkowników Allegro włącznie.