Konferencja UX Confetti jest całkowicie darmowa.
Jednocześnie zachęcamy do wspólnej pomocy ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii.
Kliknij w wybraną sekcję poniżej:
Jej ulubione słowa związane z pracą to “badanie potrzeb”i “optymalizacja”. Zbiera, wnioskuje i optymalizuje i przetwarza. Jako projektantka i badaczka bierzę pod lupę doświadczenia użytkowników i potrzeby biznesu. Jako team liderka optymalizuje wewnętrzne procesy. Pracuje przy projektach IoT w intent. Wieloletnia organizatorka WUD Trójmiasto, prelegentka Product Camp oraz tegoroczna mentorka na studiach podyplomowych UXD SWPS w Sopocie.
UX Researcher od 11 lat związany z Allegro. Karierę zawodową zaczynał od projektowania z biegiem czasu zmieniając swoją specjalizację w kierunku UX researcher. Poza niezliczoną liczbą badań dla Allegro prowadził także badania UX dla Ceneo, OLX, OtoMoto czy Otodom. Z całego wachlarza metod badawczych najlepiej czuje się w testach usability oraz ankietach. Od 4 lat zmienia swoją rolę ze specjalisty w kierunku managera zespołu badawczego, w którym szuka kierunków rozwoju i optymalizacji pracy badawczej w dynamicznie zmieniającej się branży e-commerce. Z wykształcenia ekonomista i automatyk, postanowił jednak porzucić rachunkowość czy programowanie robotów na rzecz poznawania problemów klientów i optymalizowania dla nich stron i aplikacji. Prywatnie wielki fan motoryzacji, kolarstwa i zwolennik zdrowego trybu życia.
W Allegro od 2019 roku, zaczynał jako badacz w obszarze zajmującym się nowymi i niezaangażowanymi klientami. Od ponad roku specjalizuje się w badaniu potrzeb i zwyczajów zakupowych zagranicznych użytkowników. Pasjonat badań jakościowych z zacięciem analitycznym, adwokat użytkowników i zaciekły rozkminiacz. Absolwent Psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie miłośnik kryminałów i zwierząt.
W Allegro odpowiada za badania potrzeb i zachowań zagranicznych użytkowników oraz za te dotyczące pierwszych etapów ścieżki zakupowej. Specjalizuje się w badaniach międzynarodowych i pracy strategicznej łączącej interesy biznesu, technologii i użytkownika. Po godzinach udziela się jako mentorka (UX Research Confetti, akcje charytatywne) i wykładowczyni (UJ, AGH). Była prelegentką na UX Poland, UX Poland Discovery i prowadziła warsztaty o wnioskowaniu podczas ubiegłorocznej edycji UX Research Confetti.
W Allegro badaczka UX i liderka. Przez ostatnie 6 lat w firmie przeszła przez etapy specjalizacji od juniora do seniora, a obecnie opiekuje się wraz ze swoim 7-osobowym zespołem obszarem Consumer Experience. Poza Allegro mentorka (np. w ramach Dare IT) i okazjonalnie wykładowczyni. Z wykształcenia kognitywistka i fanka zdobytych na studiach ciekawostek o umyśle. W wolnym czasie amatorka sportów wodnych (wakeboard) i zimowych (narty). Nie potrafi przejść na ulicy obok randomowego pieska bez przywitania się z nim (przepraszamy z góry wszystkich właścicieli).
Z wykształcenia socjolożka, od ponad 20 lat zajmuje się badaniami, doradztwem i szkoleniami. Pracowała dla organizacji pozarządowych, urzędów, startupów i korporacji.
Obecnie koncentruje się na projektowaniu i testowaniu rozwiązań wspierających ludzki aspekt wdrożeń cyfrowych i zarządzanie zmianą.
Z harcerstwa wyniosła chęć pomocy innym i umiejętności wspierania ich w rozwoju.
Współpracuje z uczelniami wyższymi: Uniwersytetem SWPS w Katowicach, krakowskimi WSE i AGH.
Badaczka, liderka, mentorka, wykładowczyni. Doświadczona w odkrywaniu potrzeb, projektowaniu oraz testowaniu produktów i usług cyfrowych. Od 17 lat pomaga użytkownikom (realizować ich potrzeby), biznesowi (układać strategię) i innym badaczom (rozwijać się). W Allegro wraz ze swoim 8-osobowym zespołem odpowiada za badania w obszarze Delivery Experience. W wolnym czasie szlifuje swoje umiejętności ogrodnicze oraz renowacji mebli.
Odkąd 14 lat temu rozpoczęła swoją przygodę z UX jest klejem, który spaja świat użytkownika z światem technologii i biznesu. Łączy strategiczno-biznesowe kropki budując wartość produktów i usług cyfrowych. Współtworzyła butik UXowy zanim to jeszcze było modne, pracowała w wielomilionowym produkcie interaktywnym - przeglądarce Opera, dla gigantów z Global 2000 Forbesa i startupów. Jest współautorką pierwszej w Polsce bestsellerowej książki o badaniach UX. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako szkoleniowczyni i mentorka oraz kierowniczka studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
W Allegro zajmuje się badaniem doświadczenia sprzedających. Bada opinie, postawy, produkty i usługi od 9 lat. Dzieli się swoim doświadczeniem w ramach mentoringu (Dare IT, UX Research Confetti). Psychofanka nietypowych sposobów wizualizacji danych i chrupiących przekąsek.
Niedoszła dziennikarka śledcza, która po studiach przeprowadziła się do Amsterdamu i przypadkiem rozpoczęła pracę w IT. Jako doświadczony Product Manager zaczęła robić badania jakościowe na własne potrzeby i połknęła bakcyla. Po 12 latach wróciła z dziećmi i mężem Holendrem do rodzinnej Łodzi, gdzie pracuje jako Sr. User Researcher w agencji Netguru.
Ania łączy kompetencje projektantki usług i badaczki UX. Pracowała jako liderka zespołu UX w software house’ie Intent, gdzie projektowo skupiała się na fazie discovery dla urządzeń IoT. Spędziła kilka lat w Allegro, pracując nad złożonymi wyzwaniami z obszarów e-commerce i delivery. Wspierała innowacje i rozwój start-upów w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Prowadzi zajęcia z obszaru badań i strategii na Uniwersytecie SWPS. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Days, Elementarz UX, Ahoy.
Od 12 lat w branży digital, od 9 lat związany z produktem. Founder Shoshin.pm, gdzie skupia się na dzieleniu się wiedzą z organizacjami, które chcą usprawnić swoją praktykę Product Managementu. Pracował m. in. w Ringier Axel Springer Polska, Grupie Pracuj, Ramp Network, a teraz jest Interim Head of Product w BETFAN. Entuzjasta planowania strategicznego, ciągłego odkrywania produktu, eksperymentowania i zwinnej realizacji zweryfikowanych pomysłów.
Antropolożka kulturowa z wykształcenia i zamiłowania.
W Allegro dostarcza wiedzy o kupujących i tworzy rekomendacje produktowe poprawiające doświadczenia użytkowników aplikacji mobilnej.
Współpracowała badawczo z liderami branż e-commerce, telekomunikacji i HR Tech, a także sektorem szkolnictwa wyższego i nauki.
Wykłada User Experience na UW i w SGH. Mentoruje w programie Dare IT.
Miłośniczka odkrywania, empatyzowania i lingwistyki.
Od 2021 związany z Allegro. W roli badacza UX dba o to aby głos użytkownika stanowił integralną część myślenia o rozwoju produktu. Zaangażowany w proces transformowania i wdrażania nowego doświadczenia zakupowego na wszystkich etapach ścieżki użytkownika. Łowca insightów z wieloletnim i multibranżowym doświadczeniem w odkrywaniu potrzeb i zwyczajów zakupowych (poczynając od rynku telekom, przez motoryzację aż po branżę drobiarską). Miłośnik badań wspierających proces tworzenia innowacji, testów produktów oraz rozwiązań. Prywatnie fan ciężkich brzmień, perkusista amator, pasjonata motoryzacji.
Realizowała różnorodne projekty UX/UI z branży FinTech, HotelTech oraz eCommerce w różnych zakątkach świata. A 15 letni bagaż doświadczeń nauczył ją: być ciekawym, łączyć kropki, po prostu rozmawiać i nigdy nie zapominać o biznesie.
Jako certyfikowany moderator warsztatów Design Sprint jest entuzjastką zwinnych procesów projektowych, a decyzje lubi opierać na danych. W Allegro w ramach kluczowej inicjatywy buduje wizję rozwoju produktu z zespołem produktowym, koncentrując się na jak najlepszym doświadczeniu dla kupujących.
Po godzinach gra na perkusji, dba o swoje roślinki i nietypowe zwierzątka.
Ponad 10 lat doświadczenia w świecie digital video/subskrypcji/e-commerce. Dostarcza strategiczne rozwiązania skrojone pod potrzeby użytkownika i przynoszące zachwycające KPI biznesowe. Wie jak się robi aplikacje nawet na lodówki. Ekspertka od zadawania trudnych i ważnych pytań i robienia storytellingu z excela. Motywuje, coachuje, facylituje warsztaty.
Uważa, że podstawową umiejętnością produktowców jest nieoceniające pytanie i słuchanie: ux designerów, researcherów, analityków produktowych.
Projektantka UX, a z wykształcenia architektka. Od 2020 roku w Allegro projektuje użyteczne rozwiązania dla kupujących na etapie selekcji i decyzji. Bardzo ceni sobie bliską współpracę w zespole produktowym, dzięki której możliwe jest spojrzenie na projekt z wielu perspektyw.
Mentorka poprzednich edycji UX Research Confetti.
Z wykształcenia kulturoznawczyni, dziennikarka i projektantka usług, a z zawodu UX Writerka. Uważa, że czytelność usług jest ważniejsza od efektu „wow”. Wierzy, że spójniki mają znaczenie i mogą zmienić świat. W Allegro opiekuje się przede wszystkim doświadczeniami użytkowników związanymi z dostawami. Uwielbia poznawać inne perspektywy. Przed Allegro projektowała treści m.in. dla tych marek: Santander, ING, Visa, TEB, PMI Polska, Phillips, Delipop, Euro.
W Allegro od 2019 roku, zaczynał jako badacz w obszarze zajmującym się nowymi i niezaangażowanymi klientami. Od ponad roku specjalizuje się w badaniu potrzeb i zwyczajów zakupowych zagranicznych użytkowników. Pasjonat badań jakościowych z zacięciem analitycznym, adwokat użytkowników i zaciekły rozkminiacz. Absolwent Psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie miłośnik kryminałów i zwierząt.
Wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu projektów metodologią Service Design i Futures Thinking, od analizy trendów, badań potrzeb użytkowników, po projektowanie scenariuszy przyszłości, tworzenie innowacyjnych rozwiązań, i testowanie prototypów nowych produktów i usług. Doświadczenie we współpracy z takimi markami jak: IKEA, mBank, Volkswagen, LPP, 4F, Pepco, Rossmann, Orange, InterMarche, BlueMedia. Współautorka książek „Service Design Framework”, “Futures Thinking ToolBook” oraz “PROTOTYPING 2040”.
Kilkanaście lat doświadczenia w projektowaniu zorientowanym na użytkownika. Od początku swojej pracy w Allegro związany z obszarem UX, aktywnie uczestniczył w kluczowych dla użytkownika zmianach w serwisie, w tym – jako lider zespołu – rozwijał od zera aplikacje mobilne Allegro, inspirując trwającą do dziś rewolucję w mCommerce. Aktualnie spogląda daleko poza horyzont, zgłębia przyszłe doświadczenie użytkownika w oparciu o analizę trendów i projektowanie scenariuszy przyszłości.
W Allegro dba o doświadczenie sprzedawców. Pracuje nad zwiększeniem ich zaangażowania i satysfakcji z rozwijania biznesu na Allegro. Projektuje produkty cyfrowe od 7 lat. Nie wyklucza, że wróci jeszcze kiedyś do swoich korzeni - wzornictwa przemysłowego oraz wielkiej miłości - pracy z drewnem.
Asia jest badaczką od 2012 roku, zaczynała w agencji badawczej, gdzie realizowała badania ilościowe w branży finansowej. Po kilku latach pracy z cyferkami, poznała magiczny zawód UX Researchera. Swoją pierwszą pracę na tym stanowisku rozpoczęła w pracuj.pl, gdzie odkrywała potrzeby kandydatów związane z poszukiwaniem pracy. W Allegro bada zarówno doświadczenia sprzedawców, jak i kupujących. W badaniach UX najbardziej lubi poczucie misji, wierzy, że dzięki badaniom rzeczy stają się prostsze i bardziej użyteczne :)
Badaczka UX z wieloletnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej. W Allegro zajmuje się badaniami rozwiązań dla kupujących od strony płatności i finalizacji zakupu. W wolnych chwilach ogląda filmy i seriale. Fanka spacerów po miastach i układania puzzli.
Badaczka, choć po drodze robiła kilka innych rzeczy. Zaczynała w marketingu. W polskim startupie Brainly pracowała po stronie biznesu rozwijając rynek polski i rumuński. Współpracowała z międzynarodowymi startupami z branży edukacyjnej. W HCM Decku rozwijała narzędzie do zarządzania miękkimi procesami HRowymi w korporacjach oraz chatboty w Tidio. Wykłada na WSE w Krakowie. Wierzy, że bez badań nie powstanie żaden dobry produkt, ani żadna dobra usługa. Po godzinach mentoruje kobiety, które chcą wejść do branży IT.
W Allegro od 3 lat odpowiada za doświadczenie sprzedających i strategie produktów w obszarze zarządzania cenami. Lubi projektowanie, bo można się kreatywnie zmóżdżyć. Pomaga innym dziewczynom jako mentorka Dare IT i UX Research Confetti. Nagrodzona wewnętrzną nagrodą Allegro “Best in Tech” 2022 za inicjatywę, dzielenie się wiedzą i szerokie podejście do tworzenia doświadczenia sprzedających. W wolnych chwilach jeździ autostopem.
Niepraktykujący historyk sztuki.
Copywriter z charakteru.
UX Writer z wyboru.
DJ od podstawówki.
W Allegro od 2011.
Więcej dowiesz się na warsztatach.
Badacz i projektant usług, wykładowca akademicki.
W swojej pracy kieruje się myśleniem o pełnym doświadczeniu odbiorcy oraz dogłębnym zrozumieniu problemu biznesowego.
Posiada 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów badawczo-strategicznych.
Od początku 2021 roku pracuje na stanowisku kierownika zespołu Service design w Orange Polska, wspierając organizację w transformacji cyfrowej.
Badaczka i projektantka usług. Interesuje się tworzeniem inkluzywnych i zrównoważonych rozwiązań. W Allegro zajmuje się doświadczeniami związanymi z dostawami. Wcześniej badała i projektowała usługi m.in. dla: Orange, Santandera, IKEA, KFC, czy VISA. Po pracy jest wolontariuszką badającą potrzeby dzieci przebywających w szpitalu, prowadzi zajęcia na podyplomówce "Badania UX” lub włóczy się po górach.
W Allegro bada doświadczenia kupujących i sprzedających związane z dostawami. W branży badawczej od 8 lat. Pracowała zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w działach badawczych Philips Polska i domu mediowego Mindshare.
Junior UX Researcherka, która swoją pracę jako badaczka zaczęła dwa lata temu od stażu w Allegro. Realizuje zarówno badania ilościowe jak i jakościowe, choć to te drugie są bliższe jej sercu. Podczas poprzedniej edycji UX Confetti prowadziła prelekcję nt. początków pracy jako badaczka UX (link do YT), stąd też chętnie wesprze tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w tym temacie.
W badania UX uwikłany od 2019 roku. Pracował w korporacjach i agencji badawczej. Prowadził projekty badawcze na krakowskim AGH, gdzie aktualnie wykłada przekazując wiedzę z badań UX. Pracował głównie przy produktach z dziedziny: VR, IoT, smart home, bankowości, e-commerce, health care oraz administracji publicznej. Współautor dwóch publikacji naukowych na temat badań VR. Absolwent Informatyki Społecznej na krakowskim AGH.
Культурна антроположка за освітою та пристрастю. Проводила дослідження User Experience для лідерів індустрії e-commerce, телекомунікації та HR Tech.В Allegro надає необхідну інформацію про поведінку покупців і створює рекомендації, як покращити досвід користувачів мобільних додатків. Із задоволенням ділиться своїм досвідом. Проводить заняття у Варшавському Університеті та менторинг в рамках ініціатив «Dare IT» та «Zwolnieni z Teorii».
Badaczka, choć po drodze robiła kilka innych rzeczy. Zaczynała w marketingu. W polskim startupie Brainly pracowała po stronie biznesu rozwijając rynek polski i rumuński. Współpracowała z międzynarodowymi startupami z branży edukacyjnej. W HCM Decku rozwijała narzędzie do zarządzania miękkimi procesami HRowymi w korporacjach oraz chatboty w Tidio. Wykłada na WSE w Krakowie. Wierzy, że bez badań nie powstanie żaden dobry produkt, ani żadna dobra usługa. Po godzinach mentoruje kobiety, które chcą wejść do branży IT.
Z wykształcenia psycholog, który w badaniach siedzi po uszy od czasu studiów, komercyjnie od 4 lat, a Allegro prawie od roku. Pierwsze kroki stawiał współpracując m.in przy projektach C-labu na UJ, a zbieranie komercyjnych szlifów zaczął od 3 lat w krakowskim startupie z branży HR Tech. W Allegro badawczo wspiera obszar ekspansji zagranicznej od strony sprzedawców realizując zarówno projekty jakościowe jak i ilościowe. Możesz z nim porozmawiać na dowolny temat związany z pracą badacza i nie tylko 🙂
Piotr to badacz i socjolog z długoletnim doświadczeniem w badaniach marketingowych i społecznych, który przeszedł karierę od ankietera do UX Researchera. Przez wiele lat pracował jako niezależny konsultant, ale od pięciu lat skupia się na badaniach UX. Jego badawcze zainteresowania to badania eksploracyjne i customer insights. Piotr jest gotowy do pomocy każdemu, kto chce rozpocząć swoją przygodę w świecie badań. Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy może doradzić i pomóc w każdym etapie badania.
Magda dołączyła do Allegro w czasie programu stażowego Spring Tech e-Xperience.
Dzisiaj, jako projektantka UX, wspiera obszar delivery experience.
Korzyścią mentoringu z Magdą jest jej świeże doświadczenie stawiania pierwszych kroków w świecie UX i umiejętność zarządzania nowymi informacjami.
W projektowaniu najbardziej lubi ułatwiać użytkownikom życie i upraszczać świat usługi. Chociaż sama lubi kiedy jest trudno, dlatego po pracy wybiera wspinaczkę skałkową, jako idealną formę rozrywki.
Architektka i projektantka UX. Przebranżowiła się w okresie pandemii. Na stażu Summer e-Xperience zaprojektowała interfejs na automaty paczkowe. Teraz rozwija metodę dostawy Allegro One. W wolnym czasie śpiewa, podróżuje i kocha jeść!
Możesz z nią porozmawiać o przebranżowieniu, rozwoju zawodowym, współpracy w zespole czy pracy projektanta na co dzień. To Twój czas, pytaj śmiało!
Swoją przygodę z UX zaczęła 2 lata temu na stażu w Allegro. Dobrze pamięta wyzwania, z którymi mierzą się początkujący, dlatego chętnie podzieli się wskazówkami, jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy UX. To, co popchnęło ją w kierunku projektowania doświadczeń, to zainteresowanie ekonomią behawioralną oraz chęć połączenia wiedzy psychologicznej ze światem technologii. W ostatnim czasie zgłębia również temat dostępności produktów cyfrowych.
Projektantka UX z ponad 6-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia produktów. Pracowała dla marek takich jak m.in. Play, Adidas. Chętnie dzieli się wiedzą m.in. jako mentorka w DareIT. W Allegro zajmuje się projektowaniem usług związanych z dostawą zamówienia.
UX Designerka w MEXie. Aktualnie wspiera dwa zespoły: Allegro Merchant Finance i Allegro Analytics.
W poprzedniej firmie wspierała UXowo działania marketingowe i projektowała aplikację mobilną dla ecommerce.
Specjalizuje się również w testach A/B i ogólnie analityce produktowej.
Projektantka UX. Od 2014 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy w badaniach i projektowaniu usług i produktów zorientowanych na użytkownika. Obecnie projektuje doświadczenia użytkowników związane z dostawami w Allegro. Wspiera też początkujących UXów w ramach programu DareIT a także prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych UXD na SWPS. Współautorka UX Career Strategyzera - narzędzia do projektowania ścieżki zawodowej dla UX Designerów. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim, podyplomowych studiów User Experience Design na SWPS i design MBA.
Senior UX Designer w Allegro, pracująca na co dzień w obszarze Consumera, odpowiedzialna za doświadczenie zakupowe milionów polskich klientów. Specjalizuje się w budowaniu strategii rozwoju produktów i usług. Mentorka, trenerka, projektantka warsztatów i facylitatorka.
Realizowała różnorodne projekty UX/UI z branży FinTech, HotelTech oraz eCommerce w różnych zakątkach świata. A 15 letni bagaż doświadczeń nauczył ją: być ciekawym, łączyć kropki, po prostu rozmawiać i nigdy nie zapominać o biznesie.
Jako certyfikowany moderator warsztatów Design Sprint jest entuzjastką zwinnych procesów projektowych, a decyzje lubi opierać na danych. W Allegro w ramach kluczowej inicjatywy buduje wizję rozwoju produktu z zespołem produktowym, koncentrując się na jak najlepszym doświadczeniu dla kupujących.
Po godzinach gra na perkusji, dba o swoje roślinki i nietypowe zwierzątka.
Tomasz jest product & service designerem z doświadczeniem w badaniach UX. Pracował zarówno dla agencji UX, jak i dużych firm agile przy projektach online i offline. Obecnie prowadzi zespół świetnych projektantów w obszarze Merchant Experience.
Niepraktykujący historyk sztuki.
Copywriter z charakteru.
UX Writer z wyboru.
DJ od podstawówki.
W Allegro od 2011.
Więcej dowiesz się podczas mentoringu.
Z wykształcenia kulturoznawczyni, dziennikarka i projektantka usług, a z zawodu UX Writerka i strateżka treści. Porzuciła public relations na rzecz projektowania doświadczeń użytkowników. Uważa, że czytelność usług cyfrowych jest ważniejsza od efektu „wow”. Udowodnia, że spójniki mają znaczenia i mogą zmienić świat. Entuzjastka trendów - zwłaszcza tych, które oddziałują na to jak mówimy i myślimy w świecie cyfrowym.